Wirtualny adres firmy – alternatywa dla własnej siedziby i kosztownego wynajmu!

Nie od dziś wiadomo, że każda firma powinna posiadać swoją siedzibę, pod adresem której zarejestrowana zostanie działalność gospodarcza. Duże korporacje, które posiadają bardzo szeroką kadrę pracowniczą, mogą pozwolić sobie na wybudowanie własnej siedziby, jednak cała reszta musi poszukiwać pewnych alternatyw, które umożliwią poczynienie pewnych oszczędności na tym polu. Coraz popularniejsze stają wirtualne biura, które pod względem kosztów biją na głowę pozostałe rozwiązania. Czy to opcja, która faktycznie się opłaca?

Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że w ogóle istnieje coś takiego jak wirtualny adres firmy. Jest to bowiem usługa stosunkowo młoda, chociaż funkcjonuje na naszym rynku już od kilku lat i stale zyskuje na popularności. Co najważniejsze, niskim kosztem pozwala na bezproblemową rejestrację własnej działalności gospodarczej, co jest szczególnie atrakcyjnym wyjściem dla nowo powstałych małych i średnich przedsiębiorstw, a także dla freelancerów, którzy z różnych powodów, mogą nie chcieć przypisywać siedziby firmy pod adresem swojego domu lub mieszkania.

Nie tylko możliwość rejestracji!

Okazuje się, że decydując się na wirtualne biuro, otrzymany wirtualny adres nie posłuży nam jedynie do bezproblemowej rejestracji naszej działalności. Dobry adres czyli taki, który dotyczy budynku zlokalizowanego w atrakcyjnej dzielnicy, może przynieść nam wiele wydatnych korzyści. Wystarczy tylko się zastanowić, o czym świadczy posiadanie biura na prestiżowej dzielnicy w Warszawie. Pozwala to przekonać się potencjalnemu klientowi o tym, że jesteśmy wiarygodną i godną zaufania firmą, która ma ugruntowaną pozycje na rynku. W samym budynku biura, może znaleźć się nasz szyld, logo oraz materiały reklamowe, a na ulotkach i wizytówkach nasz wirtualny adres.

Pamiętajmy jednak o tym, że zmiana adresu naszej siedziby powoduje, że automatycznie firma podlega pod inny Urząd skarbowy. Chcąc uniknąć problemów związanych z tą instytucją, musimy mieć to zawsze na uwadze.

Usługi dodatkowe

Jeśli znajdziemy renomowanie i tanie wirtualne biuro w Warszawie, nie tylko unikniemy wysokich kosztów, ale także będziemy mieli okazje skorzystać z wielu dodatkowych świadczeń, które będą w stanie nas znacznie odciążyć. Oprócz pieniędzy uda się nam zaoszczędzić sporo cennego czasu, który będziemy mogli przeznaczyć na o wiele ważniejsze czynności.

Na uwagę zasługuje przede wszystkim kompleksowa obsługa naszej firmowej korespondencji. Pracownik biura, który odbierze nadesłaną do nas pocztę poinformuje nas o tym, a następnie przekaże list pod wskazany przez nas adres. Jeśli zajdzie taka konieczność, będziemy mogli też skorzystać z dostępnych w budynku sal konferencyjnych i innych funkcjonalnych pomieszczeń.

Author: bbartek